četrtek, 28. februar 2013

Roka, voda, kamen

Branko Gradišnik
Gradišnika vedno rada berem. Tudi njegove kolumne in prispevke v dnevnem časopisju. Ker je vedno zgodba in, ker je vedno zanimivo in duhovito napisano.
Tudi njegov roman v treh delih sem z lahkoto prebrala. Ljubljana, državna uprava, družina, ljubezen. Skratka naše, moje družbeno okolje in zgodba enega izmed nas.
Brala sem jo na našem vrtu, na ruski postelji, ki smo jo sicer nabavili za bivanje v Dravljah med desetdnevno vojno. Postelja je bila postavljena pod senco vinike in češnje, obrnjena proti hiši, tako, da sem med bralnimi odmori gledala sinje modro nebo in vrabce, ki so se poigravali na žlebovih. Pogled je bil odprt tudi do sosedov, ki izjemno skrbijo za svoj vrt. Zlasti eden izmed sinov, katerega natančnost ne pozna meja. Pokazal mi je do kje lahko segajo veje brogovite, do kje lahko zalivam vrt, do kje je lahko parkiran avto, v ta namen pa sem za brisalci tudi že dobila grozilno pismo. Zelo podobna situacija, kot ena Gradišnikova, ko je kidal sneg na svoji ulici.

Ni komentarjev:

Objavite komentar