četrtek, 20. junij 2013

Buda iz predmestja

Hanif Kureishi
The buddha of suburbia. Malo posebna knjiga. Živahna, z zanimivo zgodbo in dogodki, včasih za običajne kontinentalne Evropejce, nekoliko nenavadnimi. Tudi za Slovence, ki se nam včasih še vedno pozna avstroogrska manira tako, da se drugi narodi ne počutijo povsem udobno, kot lahko razberemo iz Vojnovićevega pisanja. Ta knjiga, bojda tudi nekoliko avtobiografska, pa piše o življenju priseljenih Indijcev v Londonu. Družbeno kritično analizo knjige si lahko preberete na koncu izpod peresa Zdravka Duše, zato ne bi več modrovala in vam za občutek postregla le še z začetnimi stavki knjige.

"Ime mi je Karim Amir in sem po rojstvu in vzgoji Anglež, no, recimo. Pogosto me imajo za Angleža malo hecne sorte, nekakšne nove pasme, ki je nastala iz dveh starih zgodovinskih štorij. A to mi je kaj malo mar – sem Anglež (čeprav se s tem ravno ne hvalim) iz južnega londonskega predmestja in trdno odločen, da nekam prilezem. Morda je kriva čudna mešanica celin in krvi, te tukaj in one tam, pripadanja in nepripadanja, da nimam miru in se hitro vsega naveličam. Ali pa je to posledica odraščanja v predmestju."

Ni komentarjev:

Objavite komentar