nedelja, 21. januar 2018

Med in mleko

Milk and honey. Prav škoda je, da je knjiga izšla šele po sestavljanju bralnega seznama Mesta bere, kajti tako bi jo spoznalo še več bralcev. Verjetno bolj bralk, ker najbrž v tej akciji sodelujejo bolj ženske.
Izid knjige s poezijo sem opazila nekje na spletnem časopisju in jo poiskala v knjižnici. Zelo prijetno presenečenje – ne vem, če sem že kdaj knjigo s poezijo prebrala v eni sapi. Najbrž zato, ker nima zapletenih sporočil, čeprav imajo težo zapletenega življenja. Ker so blizu ženskam in, ker je najbrž vsak izmed nas preživel že kaj podobnega. In ker nam pojasni ali potrdi občutenja in dejanja, ki smo jih kdaj že sami racionalizirali na podoben način.

ljudje odhajajo
a kako
odidejo
ostane za vedno

ne vem ali me pisanje
zdravi
ali uničuje

najprej moraš biti v zvezi
s seboj
šele potem z drugim

čutiti bolečino je del
človeške izkušnje
ne boj se je
odpri se ji
-razvoj

ne išči zdravila
pri nogah tistih
ki so te zlomili

imam
kar imam
in sem srečna

izgubila sem
kar sem izgubila
in sem
še vedno
srečna
-pogled na svet

če pride bolečina
pride tudi sreča
-bodi potrpežljiv

tvoja umetnost
ni povezana s tem koliko ljudem
je tvoje delo všeč
tvoja umetnost
je povezana s tem
ali je všeč tvojemu srcu
ali je všeč tvoji duši
je znak tega kako iskrena si
sama s seboj
in res
nikoli ne smeš
prodati iskrenosti
za všečnost
-vsem mladim pesnikom

nisem odšla ker
bi te nehala ljubiti
odšla sem ker sem
sčasoma vedno manj
ljubila sebe

ne smeš jih siliti
naj si te želijo
sami si te morajo želeti






Ni komentarjev:

Objavite komentar