ponedeljek, 27. februar 2017

Veronika se odloči umreti

Paolo Coelho
Veronika Decide Morrer. Knjiga je na seznamu Mesto bere, zato sem izkoristila priložnost, da bi jo še enkrat doživela. V spominu sem imela, da sem jo brala precej časa nazaj, ne pa šele ob koncu devetdesetih, ko je izšla v Slovenščini. Spomnila sem se še osnovnega poteka zgodbe, v mislih so mi ostale slike sobe v frančiškanskem samostanu s pogledom na Prešernov trg ter klavir in fant v ustanovi, kamor so jo prepeljali po neuspelem samomoru. Drugih podrobnosti pa ne več, tudi tega ne, da je zdravnik na njej eksperimentiral, da bi v njej spet vzbudil željo po življenju.

Takrat, ko sem jo brala prvič, sem bila nekako vzhičena nad tem, da je avtor zgodbo postavil v Ljubljano, zdaj, potem, ko sem v začetku dvatisočih prebrala dve ali tri njegove knjige, pa sem dobila občutek, da gre za verižno pisanje knjig z željo po prodaji na osnovi nekaterih duhovnih spoznanj. Tudi promocija Ljubljane je v mojih očeh v takšni prizmi postala cenen način pridobivanja bralcev. Kaj pa vem, morda pa se motim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar