petek, 19. april 2013

Kratka zgodovina časa

Stephen W. Hawking
Vsake toliko, ko utegnem in  malo vdahnem ob vsakodnevnem prenatrpanem življenjskem ritmu, mi pridejo med misli vprašanja kot so, kdo smo, zakaj smo, kaj je sploh vesolje, kako je lahko nekaj neskončno, zakaj vse poteka, tako kot poteka. Kot najbrž vsakemu izmed nas. Poglabljanje v to substanco mi tudi ne bi kaj dosti pomagalo, ker nisem med tisto milijoninko izbrancev, ki imajo razum in voljo poglabljati se v bistvo naše biti in jo tudi razumeti. Genialni fizik pa je bil sposoben celo nam laikom prenesti nekaj osnovnih odkritij. Pronicljive razlage so mi razjasnile marsikatero skrivnost. Uživala sem v logičnih izpeljavah, ki so zapolnjevale moje možganske krivulje. Moram pa priznati, da sem rabila veliko koncentracije za branje, včasih sem se pri kakšni izpeljavi morala vrniti tudi na začetek. Pa tudi to, da česa nisem razumela, posebej proti koncu knjige. Seveda še vedno ne vem zakaj je in zakaj sem. Odgovorov na vsa vprašanja nima nihče, niti Hawkins, ki je v prepletu fizike, astronomije, kozmologije in filozofije prišel daleč. Gotovo je najbolj preprosto živeti v veri, da ti nekdo usmerja življenje in, da ni prav veliko odvisno od tebe samega. Najbolj praktično pa je ukvarjati se s stvarmi, ki te zanimajo in hkrati živeti življenje z vsemi posebnostmi in potrebnimi vsakodnevnimi opravili. Grem pogledat, če je že gotova jagodna marmelada, ki je med pisanjem tega odstavka brbotala v kuhinji.

https://www.delo.si/novice/znanoteh/stephen-hawking-boga-ni-103753.html

Ni komentarjev:

Objavite komentar