ponedeljek, 27. april 2020

Zajčja ograja


Doris Pilkington. Rabbit proof fence. Tudi to knjigo, sem tako kot prejšnjo brala v času osame. Nikamor se mi ni mudilo, ne zaradi ritma življenja, ne zaradi tega, ker rok za vrnitev gradiva v knjižnici ta čas ni tekel. To pa je bila očitno zadnja, ki sem si jo uspela izposoditi v fizični obliki izmed nabora knjig Mesta Bere. Škoda, ker je na seznamu še cel kup takšnih z obetajočimi naslovi. Jih bom pač brala kdaj kasneje.
Zgodba Zajčje ograje me je spomnila na nek film, ki sem ga gledala pred časom, sem šla malo pobrskat po spletu in videla, da me spomin ni varal. Ob branju takšnih zgodb se še bolj zavemo nepravičnih temeljev ureditve današnjega sveta. Čeprav so ponekod storjene krivice poskusili popraviti, jih pravzaprav nikoli ne bodo. Blaginja nekaterih še vedno temelji na bedi drugih. Na tem mestu se spomnim Opravičila človeka Cvetko Vahove, ki ga tudi najdete v tem blogu.
Iz slovarčka na koncu: »marbarn, predmet s čarobno močjo za zdravljenje ali iskanje izgubljenih predmetov«

Ni komentarjev:

Objavite komentar