petek, 29. junij 2018

Jezero


Tadej Golob
Šele sedaj, ko sem prebrala drugo knjigo Tadeja Goloba, sem odkrila, da Jezera, ki sem ga brala nekaj nazaj, nisem zapisala v blog. Najbrž sem ga prehitro dala naprej in začela z branjem naslednje knjige. Za roman sem slišala iz pogovora dveh gospa na terasi nekega hotela zraven sosednjega jezera kraja dogajanja. Pogovarjali sta se o švedskih kriminalkah, pa o Dekletu na vlaku in o tem, da morata pogledati še za drugo kriminalko Paule Hawkins (ki po mojem mnenju daleč ne dosega prve). In omenili sta tudi Jezero. Takoj naslednji dan sem šla iskat po cobissu in ugotovila, da bom nanj morala nekaj časa počakati. Iskana roba. Fajn kriminalka v domačem okolju z domačimi značaji, ki se jo kljub zajetnemu obsegu prebere tako rekoč na mah. ni kaj dodati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar