torek, 15. oktober 2013

Ni me strah

Niccolò Ammaniti
Io non ho paura. To knjigo sem prebrala že pred leti, verjetno kaj kmalu po njenem izidu. Bila mi je blizu, zato sem jo imela še na spisku, da jo pripravim za blog. A spomnila se nisem ne naslova, ne avtorja. Zapisano sem imela le »zgodba o fantku v Italiji«. Spominjala sem se vožnje s kolesi po makadamski cesti v času poletne vročine in ruševine v kateri je odkril dečka ter prijetnega občutka iskrene pripovedi zgodbe. In pozitivnega značaja glavnega junaka. Pred nekaj dnevi sem v knjižnici sem nabirala knjige za branje in iz police priporočenih knjig, ali pa morda tiste, na kateri so bolj brane knjige, vzela čokoladno rjavo italijanskega avtorja. A še nisem vedela, da je ta tista. In prav istega dne, sem kot po naključju, vprašala mamo, če ima kje zapisan naslov tiste knjige »o fantku v Italiji«. Še enkrat sem pobrskala po njej in se spomnila posebne zgodbe, pripovedovane v lepem jeziku. Ne bom vam je izdala. Kar preberite knjigo. Dogaja se v zaselku Lucignana, v gričevnatem svetu nekje na sredini med Firencami, Bologno, Viareggiom in La Spezio.

Ni komentarjev:

Objavite komentar