sreda, 10. avgust 2022

Pogovor

 David Brooks

The conversation. Prijetno presenečenje. Našla sem jo na polici priporočenih knjig v knjižnici. Morda me je nekoliko pritegnila tudi naslovnica, ki je kazala na bolj sproščen, morda celo kulinarični žanr. Obojega je bilo, gurmanskih opisov hrane in vin ter sproščenega večernega ozračja, ki je vpotegnilo popolna tujca v pogovor o njunem življenju. Presenetilo me je, da se zgodba avstralskega pisatelja dogaja prav v Trstu, da pozna Kras in Piran. V življenjepisu na spletu sem kasneje prebrala, da je zaradi očetove službe mladost med drugim preživljal tudi v Jugoslaviji, sklepam, da prav v tem severno jadranskem delu.

»Morda ima to res zvezo. Nedolžnost. Mladost. Ko so stvari bolj mogoče. Ko je več stvari mogočih. Izkušnje nas spremenijo. Videl sem, kako so zagrenile mnogo ljudi, jih naredile bolj previdne. Nabirate si odgovornosti. Vedno več stvari tvegate. In vedno manj časa, da bi si opomogli od izgube …«

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar