nedelja, 8. september 2019

Zgodovina čebel


Maja Lunde
Bienes historie. Zanimiva knjiga. Tri zgodbe, vsaka iz svojega časa. V začetku so me pritegnile vse tri, bolj zaradi življenjskih zgodb posameznikov in družinskih odnosov, kot tem, povezanih s čebelami. Bolj zanimanjem sem brala zgodbo o Tao. Zaradi vizije sicer nič prav rožnate prihodnosti še v tem stoletju in njene zgodbe, ki me je nekoliko bolj pritegnila od tistih od Williama in Georgea. Spodnja ctata pa sta prav iz njunih zgodb. Mislim, da prvi od Georgove in drugi iz Williamove.

»Ležal sem zraven nje in jo opazoval. V njej sem poskušal znova odkriti osebo, ki sem jo nekoč ljubil in si jo želel, vendar me je prej premagal spanec.«

»«Ne manjka mi volje, temveč … strasti, Edmund.««Strasti?« je ponovil in dvignil glavo, kot da bi se v njem nekaj prebudilo. »Torej jo moraš spet najti,« je hitro pristavil. »In pustiti, da te premakne.««

Ni komentarjev:

Objavite komentar