nedelja, 22. september 2019

Ob tebi


Jojo Moyes

Me before you. Najprej sem na spletu brskala, da bi ugotovila, katera izmed knjig trilogije je bila prva na vrsti. Po tej prvi je napisala še dve s protagonistko Luiso Clark – After you in Still me. V wikipediji pišejo, da je pred Me before you napisala sedem novel, ki se niso prodajale. Po tem, ko je ta postala uspešnica, pa so bralci posegali tudi po prejšnjih. Piše tudi to, da romana neka založniška hiša ni hotela prevzeti, potem ga je založil Penguin in prodalo se je šest milijonov izvodov.

Že v prvem poglavju sem, nevedoč da je bil po knjigi posnet film, dobila asociacijo na film, ki sem ga na televiziji videla ne tako dolgo nazaj. Spominjam se dekleta, polnega energije v živobarvnih oblačilih v okolju idilične angleške vasice. Zato sem, vedoč kakšen naj bi bil konec, z branjem nadaljevala bolj po diagonali. Moyesova piše z veliko pozitivne energije, z domiselnimi dialogi in situacijam. Knjiga je boljša kot film.

Ni komentarjev:

Objavite komentar