torek, 27. avgust 2019

Labirint duhov


Carlos Ruiz Zafón
El Laberinto de los Espíritus. Naneslo je, da sem eno za drugo brala knjigi katalonskih avtorjev. Ta je zadnji, četrti del zgodbe o Danielu Martinu in pokopališču knjig. Ima skoraj 100o strani, in moram priznati, da čeprav sem začela branje z veliko energije, sem prišla nekje do četrtine. Preveč balasta. Preveč opisov in stranskih zgodb. Sicer se lepo bere, vsa pohvala avtorju za čudovite opise občutij in stvari, gotovo gre hvala za to tudi prevajalki, ker slovenska beseda lepo teče. Spet se mi je pojavila pomisel, da so znani avtorji plačani po številu strani. Morda pa mu delam krivico, gotovo se nekje v zadnjih treh četrtinah pojavi napeta zgodba.
»Takrat sem bil dejansko še otrok in gotovo je bil svet še prevelik zame, toda ne glede na to, koliko izgovorov lahko natrosim, še vedno v ustih čutim grenek priokus sramu zaradi strahopetne šibkosti, ki se me je polastila in, ki je, tudi po vseh teh letih, nisem imel poguma priznati tistemu, ki sem mu bil to dolžan.«

» Spomini, ki jih zakoplješ v molk, te nikoli ne nehajo preganjati.«

Ni komentarjev:

Objavite komentar