ponedeljek, 25. februar 2019

Midva


David Nicholls,
Us. Knjiga o odnosih med člani družine, popotovanju, umetnosti , bere se pozitivno, z elementi humorja. Mestoma me je spomnila na Gradišnikove potopise.
V zadnjih poglavjih se najde veliko lepega o odnosih.

O posebnostih študija umetnosti. »Kmalu zatem je Albie oznanil, da bo življenje posvetil konjičku. Zakaj sem vprašal Connie, ne more študirati česa bolj praktičnega in tisto, kar ga veseli, početi konec tedna in ob večerih kot vsi drugi? Ker študij, ki temelji na umetnosti, ne deluje tako, mi je pojasnila; potrebuje spodbudo, da razvije svoje slovito oko, naučiti se morati uporabljati fotografski aparat...« O umetnosti, ki je koristna nekoristnost.

O spolnosti in izbiri izrazoslovja. "Pri najini starosti preveč podrobnosti lahko povzroči določen nemir in zadrego, poleg tega je težava tudi v besedišču. Znanstveni izrazi, ki so klinično pravilni, ne prikličejo opojne naslade, intenzivnosti itd.«

»Če daš vse od sebe, ti uspeh zagotovo ne uide.« Penelope Fizgerald, Knjigarna

O tem, kakšne vrste obžalovanje je lahko žalost. »Zato nisem razumel, zakaj sem tako strašno žalosten zaradi mamine smrti, ko pa nisva bila tako povezana, in nazadnje se mi je posvetilo, da je žalost morda prav tako obžalovanje za tistim, česar nismo nikoli imeli, kot bridkost zaradi izgube."

Velika prednost poraza je v tem, da si, ko ga enkrat sprejmeš, vsaj lahko odpočiješ.

Ni komentarjev:

Objavite komentar