sobota, 14. oktober 2017

Zapiski starega pokvarjenca

Charles Bukowski
Notes of a dirty old man. Zelo specifično branje. Že na začetku sem dobila asociacijo na Kerouaca, ne vedoč, da se bo kasneje pojavl v zapiskih, celo skupaj z Nealom C..Pa saj sta bila obadva zapita boema, Kerouac je imel manj sreče in je zaradi teh razlogov umrl mlad. Misli so mi uhajale tudi k podobnem dogajanju na Ulici ribjih konzerv in v Sladkem četrtku. In na trenutke tudi k Velikem Lebowskem, najbrž zaradi stila življenja, morda tudi zaradi končnice ”owski”. Ob zgodbi, ko se je nekdo zjutraj zbudil v zlati koži z zelenimi pikami s. 92) sem se spomnila priča navijalca, na katerega sem nekajkrat pomislila že med branjem Rdečelaske, takrat ne zaradi pojavov na koži, ampak zaradi vodnjaka. Takrat se mi je tudi, edinokrat v tej knjigi, porajala želja, da bi narisala ilustracijo. Po dolgem času sem dobila ta kreativni navdih.

O smislu. ”ljubezen je pot z nekim smislom; seks je že sam smisel.”
O dobrotvorni ukrivljenosti. ”"oooh", je rekla, "kako dobro! kako je ukrivljen! kot kavelj!””
O hladnem vetru, ki tokrat ni svežec (v Posmehljivem poželenju). "občutil hladen in prijeten veter, ki me je spravil v boljšo voljo.” še bolje bi bilo, če bi veter lahko odpishnil skrbi. Lahko pa jih kar sami, lahkotno čez ramo.
O življenju nasploh (s.172 – 174).

vse bo v redu.
končno.
za nekaj časa.
In takšno je življenje starega pokvarjenca. Vedno le za nekaj časa. Iz danes na jutri.

Prebirala sem knjižnični izvod s poljubom s šminko na 12 strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar