nedelja, 15. januar 2017

Genialna prijateljica

Elena Ferrante

L'amica geniale. K branju me je pritegnil članek o avtorici , posebej zaradi skritosti njene identitete pod psevdonimom (morda pa je avtor?) ter seveda zaradi dobre ocene njenih pisateljskih dosežkov. Prva knjiga Neapeljskega cikla me ni potegnila v branje, zato sem z njim zaključila nekje na šestini. Mogoče poskusim še z Dnevi zavrženosti.

Oktobra 2018 je bil objaljen še en članek o skrivnostni avtorici.


7. februar 2018
Po prebranih Dnevih zavrženosti in še posebej po drugi knjigi Neapeljskega cikla O novem priimku, sem se še enkrat lotila Genialne prijateljice. In jo precej bolj z zanimanjem prebrala, ker sem iskala nastavke za tisto, kar se je zgodilo po tem in sem o njih lahko samo ugibala.


Ni komentarjev:

Objavite komentar