nedelja, 24. julij 2022

En sam cvet

Muriel Barbery

Knjiga za sprostitev in podoživljanje japonske kulture. Sprehod po zenovskih templjih, uživanje lepote kultivirane narave, posebej izbranih cvetov. Vse prepleteno z osebno zgodbo.

»Ni me strah, da bi mi spodletelo, strah me je, da bi mi uspelo.« Zanimivo, prav v času branja knjige sem še nekje brala ali slišala izrečeno misel o strahu pred uspehom. Morda med komentarji letošnje Tour de France.

»Dolgo sem čakal v ogolelosti, zdaj je slivov cvet v meni. (Isa)« Vsako poglavje se začne z nekim vmesnim predpoglavjem, kjer je v enem odstavku opisana zgodba s sporočilom. Slivov cvet je torej v meni. To ugotavljamo vse življenje, a še vedno iščemo osnove za naše dobrostanje zunaj nas.

»Kaj bi morala občutiti?«, se sprašuje hči ob grobu očeta, ki ga ni poznala.

Prevajalec večkrat uporabi pojem mineralnost, ki ga doslej v slovenščini nisem zasledila  pri opisu takšnih stanj. V francoščini se mineralite (z dvema ostrivcema) največkrat uporablja pri opisu okusa vin.

Ni komentarjev:

Objavite komentar