sobota, 20. november 2021

Zlagano življenje odraslih

Elena Ferrante

La vita bugiarda degli adulti. O dojemanju življenjske zgodbe svoje in družinske. Zgodba družinske sage pisana na način, ki me je spomnil na pisanje Moravie, morda v Neprizadetih. Značaji in življenjske zadrege pa so bile podobne kot tiste glavne junakinje iz Neapeljske trilogije. Po tem, ko sem videla nekaj oddaj nadaljevanke, sem si tudi tu like predstavljala v podobah igralcev, ki so upodobili Eleno Greco in Nina Serratoreja. Tudi tu je simpatija med likoma temeljila na skupnem entuziazmu do znanja in knjig.

Morda malo preveč na dolgo napisano, zgodba me ni vpotegnila kot ostale, ki nam jih je podarila anonimna pisateljica.

"Prav jaz sem se vsa izmučena prva umaknila in se odpovedala zaupnim pogovorom po telefonu."

"Doma nismo bili nikoli pri denarju, oče je rad naredil dober vtis na ljudi, ki jih še ni poznal, brez zadržkov pa je škodoval tistim, katerih naklonjenost si je že prislužil."

"Preveč te skrbi, ne moreš tako živeti."

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar